سامانه مرکز تماس Call2all.ir

call2all-logo

سامانه مرکز تماس Call2all مرکز تماس (Call Center) هسته مرکزی مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان است؛ به عبارت دیگر مکانیست که تماس‌های مشتریان (تلفن، ایمیل، پیام کوتاه و...) پاسخگویی و مدیریت می‌شوند. می‌توان گفت مرکز تماس پل ارتباطی بین سازمان و مشتریانش می‌باشد و شکل‌دهنده چهره سازمان در نظر مشتریست. امروزه سازمان‌ها به اهمیتی که مرکز تماس در موفقیت آن‌ها دارند پی‌برده‌اند و همواره سعی می‌کنند این امکان را برای مشتریانشان فراهم آورند که در هر زمان و مکان و با سریع‌ترین و ساده‌ترین امکانات بتوانند با سازمان ارتباط برقرار کنند. هم‌چنین با استفاده از ماژول‌ها و امکانات موجود در نرم‌افزار مرکز تماس می‌توان با هر مشتری بر اساس ارزشی که برای سازمان به همراه می‌آورد ارتباط برقرار کرد.

به‌طور کلی مرکز تماس به منظور دريافت، انتقال و ارسال حجم زيادي از درخواست‌ها از طريق تلفن، پست الكترونيكي (Email)، پیام‌کوتاه (SMS)، نمابر (Fax) و وب به كار گرفته مي‌شود و نیاز به یک راه مقرون به صرفه برای مدیریت موثر و مداوم این کانال‌های ارتباطی دارد.
در يک مرکز تماس، گزارش‌گيري مهم‌ترین نیاز برای مدیران کسب‌وکار به شمار می‌رود؛ تا از این طریق بتوانند تمامی ابعاد عملکردی سیستم، نیروی انسانی و سطح خدمت‌دهی در کسب و کار خود را بسنجند. در مرکز تماس call2all به این مهم توجه ویژه‌ای شده و سیستمی با عنوان گزارش‌گیری تعبیه شده است. سیستم گزارش‌گیر ابزاري قوي و انعطاف‌پذير با کاربري آسان بوده که امکان بارگذاري و اجراي گزارشات متنوع را فراهم مي‌کند، به‌طوری که گزارشات مورد نیاز برای هر کسب‌وکار را می‌توان در آن قرار داد. از ویژگی‌های این سیستم گزارش‌گیری می‌توان به مدیریت تحت وب و پشتیبانی از فرمت‌های مختلف Excel ،Word و PDF اشاره کرد. نمونه‌هایی از گزارشات:
۱- عملکرد اپراتورها
۲- وضعيت کانال‌هاي ورودي/ خروجی در بازه‌هاي زماني
۳- تعداد تماس‌های پاسخ داده شده و از دست رفته
۴- گزارش صوتی و پخش فایل صوتی مکالمات اپراتورها با مخاطبان
۵- گزارش نتایج نظرسنجی به صورت گراف و جدول اکسل

معماری مرکز تماس Call2all

با گسترش تکنولوژی VoIP، راه‌حل‌های ارائه شده برای مراکز تماس نیز متحول شده‌ و از این طریق بسیاری از محدودیت‌هایی که در سیستم‌های سنتی وجود داشت از میان رفته‌اند. مرکز تماس Call2all با بکارگیری تکنولوژی‌های روز هم‌چون VoIP و وب و هم‌چنین معماری ماژولار، بالاترین میزان کارایی، قابلیت یکپارچه‌سازی و رضایت‌مندی مشتری را در مراکز تماس فراهم می‌کند. این محصول نرم‌افزاری، شامل یک بخش مدیریت تماس‌ها، یک هسته تلفنی و یک بخش انتزاعی از پایگاه داده‌ها می‌باشد.

نظرسنجی تطبیقی، یکی از کاربردهای بسیار مهم مرکز تماس Call2all راه اندازی سامانه نظرسنجی و آمار تطبیقی می باشد. این سامانه در زمینه نظرسنجی آنلاین از مخاطبان و مشتریان سازمانها و شرکت ها استفاده می گردد. کاربر این سیستم پس از ورود امن به سامانه، لیستی از مخاطبان نظرسنجی را ملاحظه و به ترتیب اولویت با آنها در بستر اینترنت و بدون نیاز به تلفن ارتباط برقرار کرده و سئوالات نظرسنجی را مطرح و در زمان پاسخگویی مخاطب، فرم مربوطه را تکمیل می نماید. همزمان فایل صوتی مکالمه بر روی بانک اطلاعاتی ذخیره و در گزارش گیری های سیستم قابل بررسی مدیریتی می باشد.

صفحه نخست

ویژگی های سامانه نظرسنجی و آمار تطبیقی Call2all

عدم نیاز به خرید سخت افزار خاص توسط کاربران
عدم نیاز به خرید نرم افزار توسط کاربران
ارتباط سریع و بدون وقفه
امنیت بالا
امکان بارگذاری لیست مخاطبان نظرسنجی از فایل اکسل
امکان دریافت لیست مخاطبان از طریق وب سرویس
امکان ذخیره سازی و بازخوانی فایل صوتی تماس
امکان مدیریت آسان کاربران و اپراتورها
امکان نظرسنجی سریع، آسان و تعاملی همزمان با تماس
مجهز به داشبورد مدیریتی با امکان مشاهده گراف های متنوع از نتایج نظرسنجی

تصاویر سامانه مرکز تماس و آمار تطبیقی:

صفحه نخست
آپلودر
لیست اعضاء در انتظار مصاحبه
صفحه نخست
صفحه نخست
صفحه نخست
داشبورد مدیریتی